Hvordan sikrer man langsigtet vækst i sin virksomhed med et konsulentforløb selv en mindre virksomhed kan betale

Strategisk virksomhedsvækst

Hvorfor bruge tid og penge på en Forretnings Konsulent?

Verden har ændret sig. Det er ikke længere nok at have en Facebook eller LinkedIn side. World Wide Web er oversvømmet med indhold, og der er flere konkurrenter end nogen sinde. På den anden side, hvis man ikke har en online tilstedeværelse, så eksisterer man ikke. Hvis ens kunder ”tjekker en ud” og man overhovedet ikke er online, ikke har et opdateret look og ikke har aktiv tilstedeværelse, så tager nutidens kunder ikke en seriøst. Dette betyder, at det er vigtigt, hvis man vil blive set og gro sin forretning, at man ikke bare skal gøre det, men at man skal gøre det RIGTIGT! Har du råd til ikke at investere i en samarbejdspartner, der kan hjælpe dig med dette?

Direkte link til:

Download forløbsmateriale

Malou Reedorf fortæller om indholdet af forløbet i “Strategisk Virksomhedsvækst” og hvad man kan forvente at få ud af det

Facts om markedsføring i dag

Vidste du at 93% af alle marketingfolk indikerede, at deres indsats på sociale medier har skabt større eksponering for deres virksomheder. Øget trafik var den anden største fordel, hvor 87% rapporterede positive resultater. Alle fordelene er forbedret siden 2018, hvor brug af sociale medier gav øget eksponering fra 87% til 93%. Det gav også øget trafik til hjemmesiden som steg med 9%. Genererede kundeemner steg til 74% fra 64%, forbedret salg steg til 72% fra 53% og erhvervspartnerskaberne voksede til 56% fra 49%. Alle disse tal angiver, hvor vigtigt det er at være aktiv. Disse tal er baseret på ét års aktivitet fra industri rapporten lavet af Social Media Examiner. Denne rapport viser også at salgs resultater kommer ved konsekvent vedvarende eksponering og kan ses efter 1 år.

I dette forløb lægger vi både vægt på en kortsigtet og langsigtet strategi, som du kan følge i mange år, og se din virksomhed vokse.

Strategisk Vækst

Indledning af et Strategisk Forretningsudviklings forløb med en konsulent er en værdifuld rejse, hvor du både lærer noget om din forretning og om dig selv. En konsulents arbejde er at guide dig gennem et struktureret forløb, som er bygget på gennemprøvede og beviste metoder. Der er ingen der kan styre og ved mere om din forretning end dig, og derfor er du en vigtig ressource for dette forløb. Det forventes, at du lægger den energi i det, som forløbet kræver, for virkelig at få mest muligt ud af det. På den anden side, når du er fuldt engageret i at gro din forretning og få succes, vil kunderne belønne dig. Strategi er ikke noget der kommer, fordi man laver en plan. Strategi er noget du konsekvent udretter og arbejder på dag efter dag trin for trin. Men vores forløb er ikke bygget til at du skal arbejde hårdt og lægge masser af timer i det. Vi ved alle, at vi ikke har ubegrænset tid. Og de timer vi har, vil vi gerne bruge på at betjene kunderne og være sammen med vores familie. Derfor er forløbet bygget op på mottoet ”Arbejd Smart, Ikke Hårdt”. Dette forløb vil bygge på metoderne fra Social Selling og Consultative Selling adapteret til netop din forretning.

Til hvert modul vil du få en ”to do” liste samt andet materiale, der vil hjælpe dig med at gøre dit arbejde så nemt som muligt. Modulerne er både informative og ”hands-on”. Efter hvert modul vil der være et opfølgnings modul, hvor vi diskuterer problemer, succeser og udfordringer. Opfølgningerne, kan være fra 30 min og op, afhængig af hvad dine behov for support er. Hvis du har brug for ekstra support ud over de planlagte opfølgninger, er det helt ok. Strategi og salg er ikke nemt, og især ikke når man er en mindre virksomhed, så jeg står altid klar til at hjælpe dig med de spørgsmål, som du måtte have. Nogle gange har man bare brug for lidt ekstra støtte, især i begyndelsen.

Moser_InnovationThroughTradition.jpg

Forløbs oversigt

  • Modul 1: Udvikle et sammenhængende brand

  • Modul 2: Social Media Strategi, LinkedIn – Find prospects & generere kundeemner.

  • Modul 3: Opbyg en rutine, LinkedIn

  • Modul 4: Social Media Strategi, Facebook – Find prospects & generere kundeemner

  • Modul 5: Opbyg en rutine, Facebook

  • Modul 6: Opbygning af en struktur til at fange og vedligeholde kundeemner

  • Modul 7: Hvordan laver man “kolde opkald” og udvikler kundeemner til kvalificerede kundeemner?

  • Modul 8: Hvordan går man fra kunder til loyale kunder?

  • Modul 9: Hvordan man laver en Social Medie kampagne

  • Modul 10: Hvordan man bruger video og LIVE stream til at gro sin virksomhed

  • Modul 11: Hvordan man opbygger et strategisk partner netværk

  • Modul 12: Beviste salgs teknikker, som du kan bruge i din forretning

Forløbsgennemgang

Interview 30 min (gratis)

Vi vil sammen gå gennem nogle tankevækkende spørgsmål, som vil ligge til grund for vores videre samarbejde.

Modul 1: Udvikle et sammenhængende brand (1-2 klip)

På baggrund af den strategiske forretnings analyse og vores interview, skaber vi et unikt moderne og let forståligt brand, som bliver hjørnestenen i vores strategiske arbejde.

De elementer som vi arbejder med:

  • Målgruppe

  • Hjemmeside

    • Call to action

    • Indsamling af e-mail adresser

  • Logo

  • Kommunikation

  • Brand Identity

  • E-mail signatur



Modul 1-6_2.png

Modul 1: Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Afhængig af strategien og din forretning, vil vi enten gå til modul 2 eller 3, eller begge.


Modul 2: Social Media Strategi, LinkedIn – Find prospects & genererer kundeemner (1-2 klip)

SalgsTragt2.png

I dette modul vil vi kigge på din LinkedIn strategi. Vi vil se hvordan du bedst finder de rigtige prospects, hvordan du kommer i kontakt med dem, og hvordan du omdanner dem til varme kundeemner, som vil føre til kunder. Det gælder om at have en ”salgs tragt” fyldt med så mange varme kundeemner som muligt. Vi vil lave en step-by-step plan, som du kan implementere.
Sociale Medier har været misforstået i lang tid. Det er ikke et sted, hvor man sælger, men et sted hvor man mødes. Det er et socialt medie og ikke et salgsmedie. Derfor vil vi lave en strategisk plan for, hvordan du kan opbygge et socialt netværk, og transformere dette til din ”salgs tragt”. Vi vil både arbejde med din personlige side samt din firmaprofil. Husk, folk køber af personer, ikke af virksomheder. Vi vil også skabe rammerne for at etablere dig, som en ekspert på dit felt, og tage dig fra en ”forretning” til en ”betroet rådgiver”. Dette gøres blandt andet ved at skabe værdi for din kunde, og ikke bare vise dine produkter eller din service frem.


Modul 2 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 3: Opbyg en rutine, LinkedIn (1 klip)

Vi vil skabe en rutine baseret på time management principper, så de Sociale Medier ikke tager fokus fra dine daglige forretningsopgaver, og så vi er sikre på, at du får tingene gjort og er konsekvent i dine handlinger.

Modul 3 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 4: Social Media Strategi, Facebook – Find prospects & generer kundeemner (1-2 klip)

I dette modul vil vi kigge på din Facebook strategi. Vi vil se hvordan du bedst finder de rigtige prospects, hvordan du kommer i kontakt med dem, og hvordan du omdanner dem til varme kundeemner, som vil føre til kunder. Det gælder om at have en ”salgs tragt” fyldt med så mange varme kundeemner som muligt. Vi vil lave en step-by-step plan, som du kan implementere. Sociale Medier har været misforstået i lang tid. Det er ikke et sted hvor man sælger, men et sted hvor man mødes. Det er et socialt medie og ikke et salgs medie. Derfor vil vi lave en strategisk plan for, hvordan du kan opbygge et socialt netværk, og transformere det til din ”salgs tragt”. Vi vil både arbejde med din personlige side samt din firma profil. Husk, folk køber fra personer, ikke fra virksomheder. Vi vil også skabe rammerne for at etablere dig, som en ekspert på dit felt, og tage dig fra en ”forretning” til en ”betroet rådgiver”. Dette gøres blandt andet ved at skabe værdi for din kunde, og ikke bare vise dine produkter eller din service frem.

Modul 4 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskuterer hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 5: Opbyg en rutine, Facebook (1 klip)

Vi vil skabe en rutine baseret på time management principper, så de Sociale Medier ikke tager fokus fra dine daglige forretningsopgaver, så vi er sikre på, at du får tingene gjort og er konsekvent i dine handlinger.

Modul 5 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

The Big Picture – Opfølgning (1-2 klip)

Nu er du kommet igennem de første 5 moduler. Dette er fundament for vores strategiske arbejde og forretnings udvikling. Vi vil sammen analysere, hvor vi er og om der er nogle steder som stadig halter.

Er der en mental blokering, som skal overkommes eller er det hele ”on track”? Er der nogle af disse opgaver, der kan outsources, eller er det noget som du er villig til at gøre selv? Vi sørger for at alt er på plads fra de forrige moduler, før vi begiver os videre på rejsen i at tage din forretning til nye højder.

Modul 6-9_2.png

Modul 6: Opbygning af en struktur til at fange og vedligeholde kundeemner (1-2 klip)

Du har gjort alt online fodarbejde. Nu er det på tide at opbygge systemer, som fastholder og gemmer dit hårde arbejde. Du har taget det første skridt, men det er ikke sikkert at alle er klar til at købe af dig lige nu. Vi gennemgår, på baggrund af et system, som jeg har specielt udviklet, hvordan du holder styr på dine prospects, kundeemner, kunder samt gamle kunder. Hvordan bygger vi videre og tager vores online bekendtskaber og flytter dem over i den virkelige verden? Efter dette modul er vi sikre på, hvor vores emner er i deres salgsrejse, så vi kan være der for dem på det rigtige tidspunkt, når de er klar til at købe af os. Vi vil også komme til at arbejde med, hvordan henvisninger kan fremme vores forretning, og hvordan vi sikrer os at gamle kunder kommer til at købe af os igen. Alt dette bliver sat i system, så du ikke behøver at bekymre dig, men kan fokusere på det, der er vigtigt – din kerne forretning.

Modul 6 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 7: Hvordan laver man “kolde opkald” og udvikler kundeemner til kvalificerede kundeemner? (1 klip)

Det er ikke nok at sende en e-mail eller en online besked. For at gro vores forretning, bliver vi nødt til at løfte røret og ringe – også til folk som ikke ringede til os først. Det er ikke nok at gemme sig bag skærmen eller passivt vente på, at telefonen ringer. Vi skal aktivt gå ud og sælge vores services. Hvorfor? Kundeemner kan godt lide at føle sig specielle, og de er travle. Så de booker den der ringer på det rigtige tidspunkt. Sørg for at være den der er der, nå de har brug for det. Bare rolig. Dem som vi ringer til, har allerede været igennem vores ”salgstragt” og er blevet varmet op via de Sociale Medier. Vi gennemgår kolde salgs teknikker, der hjælper dig med nemt at udvikle kundeemner til kvalificerede kundeemner.

Modul 7 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 8: Hvordan går man fra kunder til loyale kunder? (1 klip)

Nu har du fået kontakt til en masse folk og disse folk er blevet til kunder. Super! Men hvordan sørger vi for at holde på dem, når der er så mange konkurrenter, der gerne vil have fat i netop vores kunder? Vi gennemgår teknikker, som sikrer at dine kunder bliver ved med at komme tilbage. Vi sørger for at transformere dine kunder til loyale kunder, der kommer igen og igen!

Modul 8 Opfølgning (1 klip)

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 9: Hvordan man laver en Social Medie Kampagne (1 klip – Optional)

Er du sikker på, at du får så meget ud af dine online reklamer, som du kan? Vi ser på hvordan du kan optimere dine reklamer ved hjælp af copywriting, finde de rigtige overskrifter og de rigtige billeder.

Modul 10-support_2.png


Modul 10: Hvordan man bruger video og LIVE stream til at gro sin virksomhed (1 klip)

Hvis du vil tage din forretning det næste skridt og være et trin foran din konkurrent, så kan video og LIVE stream virkelig booste din tilstedeværelse og skabe et nært forhold til dine kunder. Vi ser på hvordan vi kan opbygge et intimt forhold til dine kunder og kundeemner ved at bruge disse værktøjer.

Modul 10 Opfølgning

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 11: Hvordan man opbygger et strategisk partnernetværk

Ingen mand er en ø – dette gælder også virksomheder. Jeg giver dig en strategi til at udvide din indkomst ved at indgå partnerskaber med andre.

Modul 11 Opfølgning

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Modul 12: Beviste salgsteknikker som du kan bruge I din forretning.

Tillykke! Du har nu fået bygget en struktureret smurt maskine, som genererer loyale kunder. Du har din online strategi, din hjemmeside er perfekt og du er altid et skridt længere fremme, så du er der for dine kunder, lige nøjagtigt når de har brug for dig! Fantastisk! Strukturen og systemet er der! Det er nu på tide at udvikle dine salgs egenskaber, så du kan blive endnu bedre!

Modul 12 Opfølgning

Vi vil sammen gå igennem ”to-dos’” baseret på modulet. Vi vil diskutere, hvad der var nemt og måske mindre nemt. Var der nogle problemer eller udfordringer? Gik alt som forventet? Hvis ikke, hvorfor?

Support moduler

Du har været igennem en fantastisk rejse, og både du og din forretning har gennemgået vækst! Men det er ikke nødvendigvis enden. Du har endnu mere potentiale, og vi ved alle hvor vigtigt det er at have en sparringpartner, som kan hjælpe og guide en. Bare rolig, vi er her for dig! Vi foreslår support moduler en til to gange om måneden, hvor vi gennemgår din succes og dit potentiale. Vi sørger for at du altid er på forkant og aldrig står stille! Jeg er her for at støtte dig og din forretning!


Visuel opsummering

1-5.png
 
6-9.png
 
10-12.png

Grundpriser

Strategisk analyse                                                  1.000 DKK med betaling inden for 14 dage (ellers 2.000 DKK)

Den strategiske analyse indeholder analyse af online tilstedeværelse og mulige huller samt potentialer. Dette er basseret på vores interview samt tilstedeværende materiale. Jeg laver en mulig plan for de næste skridt samt analyserer dit brand som en helhed. En lille rapport med anbefalinger og status quo vil blive udarbejdet.

Første klippekort:  10x af 30 min:              3.750 DKK

Førstegangs ydelse:                                               4.750 DKK

 

Efterfølgende klippekort: 10x af 30 min       3.375 DKK (10% rabat)


Ekstra support

Hvis du finder det hele lidt uoverskueligt, så bare rolig. Jeg kan gøre dit daglige liv nemmere ved at overtage nogle af dine marketing opgaver, så du kan fokusere på at tage vare på dine kunder.

Her er en liste over den ekstra service som jeg kan hjælpe dig med:

 

Hjemmeside design

Hjemmeside design                                                5.000 DKK

Social Media Management

Standard:                                                              1.125 DKK/mdr.
Indeholder upload af billeder og videoer til Sociale Medier samt begrænset tekster til disse.

Udvidet:                                                                 3.750 DKK/mdr.
Indeholder upload af billeder og videoer til Sociale Medier, produktion af 2-3 artikler samt deling af 3-4 relevante artikler/indhold.

Video Interview (45 min):     2.250 DKK/gang

Video interviews er en fantastisk måde at vise hvem du er og skabe et intimt forhold til dine kundeemner gennem Sociale Medier. Hvis du ikke har tid til at gøre dette selv, kan jeg hjælpe dig med det. Vi filmer en time video, hvor jeg interviewer dig med spørgsmål, som jeg her forberedt netop til din forretning. Ud af dette kan der blive mellem 5 og 7 videoer som jeg redigerer og gør klar til de sociale medier.

Social Media Content                                   Fra 3.500 DKK/gang

Se vores service her propagandakontoret.dk/social-media-management. Ved køb af Strategisk Virksomheds Vækstforløb fås 10% rabat.


FAQ

Skal jeg tage hele forløbet?

Nej, du bestemmer selv hvornår du vil stoppe. Når de 10 klip er brugt op, behøver du ikke at forny aftalen, hvis du ikke synes, at det er et fit for dig og din virksomhed.

Hvordan fungerer klippekortet?

Klippekortet er det eneste du betaler for (udover den strategiske opstarts analyse, som er en engangspris). Et klippekort indeholder 10 klip af 30 minutter. Et modul vil typisk bruge et eller to klip, alt afhængig af din virksomheds kompleksitet og behov. Du bruger både klippekortet til modulerne og til opfølgning. Når klippekortet er brugt op, køber du bare et ekstra.

Hvad gør jeg når jeg har brugt mit første klippekort?

Når du har brugt alle 10 klip, så kan du få et ekstra klippekort og konsultationen kan fortsætte.

Kan jeg vælge mellem de forskellige moduler som jeg vil?

Modulerne er opbygget på sådan en måde, at de følger en bestemt struktur. Det er ikke hensigtsmæssigt at springe et af modulerne over eller vælge dem du synes lyder spændende, da det er en proces, og du vil derfor miste værdifuld information ved ikke at følge den planlagte proces.

Hvad hvis der er et modul, som jeg ikke synes jeg behøver?

Da alle modulerne følger en nødvendig proces, så er det ikke mulig at springe et modul over. Når det er sagt, så tager vi en snak til at starte med, og hvis du vil fokusere på LinkedIn, så springer vi selvfølgelig Facebook delen over.

Kan jeg selv foreslå et emne til et modul?

Vi tager meget gerne mod ønsker til moduler og til emner du gerne vil lære om. Det er vigtigt for os a forberede os og lave forløbs materialer af høj kvalitet, så hvis man ønsker et nyt emne, så koster dette 760 DKK i engangsbeløb.

Hvor lang tid tager forløbet?

Det kommer an på dig, og hvor meget tid du har til at lægge i det. Da vi planlægger alt efter dine behov kan det være forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Det er anbefalet at man tager et modul den ene uge og en opfølgning ugen efter. Det betyder at de første 5 moduler vil tage omkring 10 uger.

Kan i hjælpe mig med at lave et logo?

Helt sikkert! Vi hjælper dig med at finde dine Brand Identity farver. Derefter tager vores partner over fra Aiko Graphics (http://aikographic.dk/), som er specialiseret i at lave flotte, moderne og tidsløse logoer. Hvis du vil høre nærmere, så send en mail på salg@propagandakontoret.dk

Kan i hjælpe mig med at finde en farvepalette som passer til mit brand?

Ja! Det er vigtigt for os at du har en visuel Brand identitet, som passer dig og din virksomhed, så hvis du har brug for at forny din farvepalette, så står vi klar til at hjælpe.

palette.jpg
 

Hvad hvis jeg ikke har tid til at være så aktiv på de Sociale Medier?

Det er ikke noget problem. Du kan planlægge forløbet, så det passer din tidsplan. Hvis du har brug for ekstra support, hjælper vi også gerne med social media management. Hvis du vil høre nærmere, så send en mail på salg@propagandakontoret.dk

Hvor længe skal jeg følge strategien før at det virker?

Det kommer helt an på, hvor meget energi du lægger i det, og hvor konsekvent du har været med at følge strategien. Du burde se en mærkbar forbedring omkring modul 7. Det er vigtigt at forstå, at der ikke er nogen tryllestav til at få kunder og gro sin virksomhed. Det hele bygger på en konsekvent strategi, som bliver fulgt. Vi estimerer, at det vil tage omkring 3-4 måneder før man kan mærke virkningen. Men bare rolig, når vi har fundet kursen, så er det bare at følge den, og din virksomhed vil blive med at vækste.

Hvordan virker support modulerne?

Support modulerne er til for opfølgning, efter det officielle forløb er ovre. Selvom du har alle værktøjerne i din værktøjskasse, så kan man stadig have brug for lidt hjælp til at bruge dem. Vi er her til at supporte dig, når du har spørgsmål, så vi er sikre på, at du er på rette kurs og udnytter dit potentiale. Strategi og virksomhedsudvikling er ikke en ”one time deal” og kræver konstant arbejde.

Kan i hjælpe mig med at designe visit kort?

Vi hjælper dig gerne med at designe visitkort. Hvis du vil høre nærmere, så send en mail på salg@propagandakontoret.dk

Kan jeg beholde jer som sparringspartnere efter at forløbet er overstået?

Selvfølgelig! Vores mål er at se dig succesfuld! Du kan bruge klippekortet til at snakke med os hver gang du har en udfordring eller spørgsmål, som vi skal hjælpe dig med.

Kan jeg få penge tilbage hvis jeg har nogle klip som jeg ikke vil bruge?

I øjeblikket refunderer vi ikke de resterende klip, men du kan bruge dem, når du har brug for Social Media, salg eller marketing support. Vores konsulenter er altid klar til at hjælpe dig.

Får jeg en faktura til at betale?

Ja, vi sender en faktura til dig fra Propagandakontoret. Hvis du har købt noget af vores partnere, så sender de en faktura direkte til dig.

Hvornår kan jeg starte forløbet?

Når vi har taget den første samtale forbereder vores konsulent et spørgeskema, som vil blive besvaret under et interview og derefter vil en analyse af din virksomheds strategi bliver udført. Denne proces tager omkring 7-10 arbejdsdage. Efter dette begynder vi på modulerne. Da alle virksomheder er unikke, lægger vi vægt på at forberede os så godt som muligt, så du får den bedste service.

Skal jeg have nogen bestemt baggrund eller forretning for at gennemgå dette forløb?

Nej, så længe du har en virksomhed eller tænker på at oprette en, så er forløbet for dig. Vi tilrettelægger efter hvilken baggrundsviden du har inden for salg og marketing, og sørger at du har kompetencerne, når du kommer ud på den anden side og er fuldt rustet til at gro din virksomhed.

Hvad er førstegangs ydelsen?

Førstegangs ydelsen består af en analyseomkostning på 1.000 DKK, hvis man betaler inden 14 dage. Derudover kommer der et klippekort på 10 gange til 3.750 DKK. Det vil sige at den totale opstartsydelse er 4.750 DKK.

Hvordan får jeg min 1000 kr. rabat?

Der er 1000 DKK i rabat hvis du betaler førstegangsydelsen inden 14 dage.

Hvilke sprog tilbyder i dette forløb på?

Dette forløb og forløbets materialer bliver tilbudt på Dansk og Engelsk.

Er dette forløb for mig, hvis jeg gerne vil gro min virksomhed?

Ja, dette forløb er lige præcis lavet til dig, som gerne vil gro din virksomhed organisk uden at betale titusindvis af kroner for annoncer. Vi lægger vægt på organisk vækst ved brug af de Sociale Medier, salgsteknikker og en konsistent strategi der strukturerer din CRM.

Er Sociale Medier for alle?

De fleste virksomheder har gavn af at være til stede online. Vi hjælper din virksomhed med at identificere de rigtige sociale medier, der understøtter din forretning. Da de sociale medier er fyldt med indhold, er det vigtigt at skille sig ud og have en strategi der virker, så man ikke ender med at bruge al sin energi online, uden at få noget ud af det.

Hvordan skal 1 klip og 1-2 klip forstås?

Et modul kan enten tage 1 eller 2 klip afhængig af, hvor meget der er at diskutere, hvor omfattende din virksomheds behov er og hvad din baggrundsviden omkring sociale medier og marketing er. Nogle gange har man brug for 3 minutter, og andre gange vil der gå 1 time grundet flere spørgsmål.

Er dette forløb for mig, hvis jeg gerne vil have innovation i min virksomhed?

Dette forløb er fundamentet til enhver sund forretning, så vi anbefaler dig at starte her. Hvis du gerne vil have mere gennemgribende innovation i din virksomhed, så foreslår vi dig at tjekke vores ”virksomheds innovationsside” ud: https://www.propagandakontoret.dk/businessdevelopment. Hvis du vil høre nærmere, så send en mail på salg@propagandakontoret.dk

Hvis dit spørgsmål ikke er besvaret her, så send os en mail til: Salg@propagandakontoret.dk